Volgende bestemming bekend!! - Reisverslag uit Biest-Houtakker, Nederland van Annelies Begas - WaarBenJij.nu Volgende bestemming bekend!! - Reisverslag uit Biest-Houtakker, Nederland van Annelies Begas - WaarBenJij.nu

Volgende bestemming bekend!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

18 December 2008 | Nederland, Biest-Houtakker

Hallo allemaal.
Mijn volgende bestemming is bekend:
N/aankuse wildlife sanctuary in Namibia.Deze keer geen chimpansees, maar een heleboel andere dieren.Leeuwen,luipaarden.wilde honden, (tamme)cheetaas,(tamme)jonge bavianen,meerkatten,wilde katten, caracals (woestijnlynx) en een semi tamme jakhals.De bedoeling is om in ieder geval 2 weken daar te blijven en dan te beslissen of ik langer blijf of nog wat ga rondtrekken.Als je het een en ander over N/aankuse wil lezen kun je kijken op www.naankuse.eu.Heb je interesse om mijn ervaringen weer te lezen,dan kun je emailadres zelf toevoegen.Alleen dan krijg je weer een bericht.Ik vertrek op 10 maart 2009 en ben weer thuis op 5 april 2009.
Ik wens iedereen fijne kerstdagen en heel veel geluk in 2009!
Groetjes,
Annelies.

  • 18 December 2008 - 14:00

    Hedwig En Richard:

    Hoi Annelies,

    Wow, net terug en alweer nieuwe plannen! leuk zeg!
    Wanneer denk je te gaan?

    Wij wensen jullie een fijne Kerst en een gezond, gelukkig en succesvol 2009!

    Groetjes
    Richard, Hedwig, Koetje en de rest :-)

  • 18 December 2008 - 14:08

    Sonja:

    Dag Annelies,
    Je hebt het dierenvirus wel goed te pakken hé.
    Ik was reeds in Namibië (en ik vind het tot nu toe het mooiste van de door mij bezochte landen)maar natuurlijk niet op de manier zoals jij ernaar toegaat.Succes en hou me op de hoogte.
    Groetjes en beste wensen voor 2009.Sonja

  • 19 December 2008 - 10:18

    Tonnie En Fer:

    Hallo Annelies,

    Ga zeker kijken op de site die jij noemt en natuurlijk gaan we je berichten weer met veel plezier volgen.
    Houdt je deze site aan t/m je reis?

    Wensen jullie hele fijne feestdagen en voor 2009 alle goed.

    Tonnie, Fer, Dusty en je grote vriend Ringo

  • 04 Januari 2009 - 21:11

    Wiebe:

    Hallo Annelies,

    Ik lees hier mooie verhalen over chimpansees en Africa(via Google op Chimfunshi heb de website gevonden...) Komende zomer wil ik met mijn vriendin naar zuidelijk africa gaan en ik vraag me af of dit is te combineren met een bezoekje aan Chimfunshi... Heb jij toevallig links of emailadressen voor mij?
    Wiebe van der Veen,
    doublefots@yahoo.com.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biest-Houtakker

Limbe Wildlife Centre

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2009

Fuzzytravel.com

18 December 2008

Volgende bestemming bekend!!

29 November 2008

fotoos

25 November 2008

Ben weer thuis en heb het koud!!

24 November 2008

Over 1 uurtje wordt ik opgehaald!
Annelies

N/aankuse wildlife sanctuary in Namibia.Deze keer geen chimpansees, maar een heleboel andere dieren.Leeuwen,luipaarden,wilde honden,(tamme) cheetaas,(tamme) jonge bavianen, meerkatten,wilde katten,caracals en een semi tamme jakhals.

Actief sinds 06 Okt. 2008
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 19934

Voorgaande reizen:

06 November 2010 - 07 December 2010

Limbe Wildlife Centre

Landen bezocht: