Nog even terug. - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Annelies Begas - WaarBenJij.nu Nog even terug. - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Annelies Begas - WaarBenJij.nu

Nog even terug.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annelies

14 November 2008 | Zambia, Lusaka

Linda, ik heb je berichtje van een uur gelezen. Heb net een paar fotoos geplaatst. Mijn eigen fotoos lukken niet, misschien te groot bestand. Fotoos zijn gisteren gemaakt met toestel van Sara de Portugese gast. Duurt erg lang om fotoos te plaatsen. In ieder geval speciaal voor jou, Billy, de hippo, die bij de orphanage rondloopt. Bedankt voor alle goede zorgen voor Odin, Lady en natuurlijk Michael. Groetjes, ook voor de rest van de familie. Moet nu echt gaan. Over 9 minuten vertrekken we. Bye ,bye en kom gezond terug!!

• 14 November 2008 - 12:22

Linda:

Dankjewel! :D :D

Dat nijlpaard is echt fantastisch! Kan je die niet mee naar huis nemen voor mij? Lijkt me ook wel mooi voor de kar.. Ben alleen bang dat je dan wel over je 20 kilo bagage uitkomt.. ;)
    Ecuador heeft btw ongeveer 1600 vogelsoorten, dat zijn er dus net ietsje meer ;) ..

Jij nog veel plezier daar! En tot volgend jaar!

• 16 November 2008 - 18:37

Tonnie En Fer:

Annelies, prachtige foto's. Vooral de foto van jouw gezicht en dat van de chimp. Zo vertederend. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ga via de site van chimfunsi een weesje adopteren. Lieve groeten.

• 16 November 2008 - 19:01

Tonnie:

Hoi Annelies,

Heb inmiddels Val al geadopteerd. Is volgens de site 17 maanden en komt samen met een andere chimp Kathy uit Qatar.

Groetjes

Tonnie

• 17 November 2008 - 15:51

Loek:

Niemand hier? Dan ik maar! Hartelijk gefeliciteerd en geef de chimps niet te veel alcohol. Hoehoeohooe

Verslag uit: Zambia, Lusaka

Volgende bestemming bekend!!

29 November 2008

fotoos

25 November 2008

Ben weer thuis en heb het koud!!

24 November 2008

Over 1 uurtje wordt ik opgehaald!
Annelies

N/aankuse wildlife sanctuary in Namibia.Deze keer geen chimpansees, maar een heleboel andere dieren.Leeuwen,luipaarden,wilde honden,(tamme) cheetaas,(tamme) jonge bavianen, meerkatten,wilde katten,caracals en een semi tamme jakhals.

Actief sinds 06 Okt. 2008
Totaal aantal bezoekers 19963